2019. január 26., szombat

 Majoránnas lencse leves

Közkívánatra lencse leves készült. Először is előkészítettem mindent, hogy a párom neki tudjon kezdeni a főzésnek, mert ugye ő fogja főzni a levest. Mondta ezt még tegnap este. Aztán valahogy úgy alakult, hogy felettem a levest főni s amikor az izesitesre került a sor a főszakács is megjött, beízesitette, majd x idő elteltével megkavarta és voala kész :) 
 Na ez az x idő alatt a kiskukta is belecsapott a sűrűjebe és meki látott a kihívásnak. Mégpedig a  “Remek joghurtos,, sütemenynek. Amit megfeleztem a mennyiségek tekintetében, mivel kettőnknek nem kell annyi, avagy mint ahogy az élőző kép is mutatja fogyozunk. 
 Hát nem volt valami nagy bizodalm hozzá, így ha már más is kipróbálta a s"bodag" lett hát tegyünk bele meggyet. Az majd csak nem rontja el. 
 S tatam nem jött feljobban hiába a sütőpor s a felvert tojáshab. Egyszer ilyet is sütöttem recept. De azért kopik!  :D
 

Az átalakítót recept: 
Külön fel értem a tojást cukorral 
8dkg/4 púpos evk cukor
3S-es tojás fehérje 
Külön kikavartam
3 S tojás sárgája 
1natur joghurt /125g
1cs sütőpor/ 12g /v 2tk
125g sütőmargarin
Liszten azért varialtam 
30dkg liszt/ 15 púpos evk liszt ha nagyon bodag akkor sok az eredetibe
Végül összekevartam-
Egy híg tésztát kaptam, ami nagyon nem tetszett,mert olyan piskota formát vártam tőle. Így egy fél meggybefőttet dobtam rá, mert másra nem volt idő a tojásfeherje miatt. A sütő elő volt melegítve, viszont a sütöm intelligens sütő. Amikor úgy gondolja akkor feljebb és feljebb veszi a hőfokot amikor úgy gondolja. Aztán hagy nekem is gondolkodási időt, hogy mikor vegyem ki, amit épp sütök. A sütés ma ebben az esetben 20percet vett igénybe. 
Aztán tatam az alja aranybarna lett a teteje világosabb, de a meggy Határozottan Nem Rontotta El :)  

1. recept- ehető 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése