2019. február 1., péntek

Az új szerelem



Az új szerelem

Bevallom már karácsony előtt is nézegettem ezt a készletet a neten. Mindig csak ráneztem meg van e még. Körbenéztem a kézimunka oldalakon, kalkuláltam az árat, nagyságot, hogy át tudnám venni személyesen, nincs rejtett kiadások, mint a postaköltség, vagy mennyire messze van a munkahelytől vagy a lakástól. De végül mindig le is beszéltem magam róla, hogy nem is kell az nekem van mit hímezni, minek költsek még rá. Na meg a másik is ott vár a sarokban a fotelben ülve. Aztán gondoltam eggyet. S írtam a hirdetésre, hogy megvenném, de nyomott áron. Hátha! Mivel a páromtól azt látom az üzlet terén merésznek s szemtelen és kell lenni én is beoróbálkoztam. 
Feltettem a kérdést adná e olcsóbban, aztán miután az eladó szabott egy számomra kedvezőbb árat, megkérdeztem nem e lehetne utalvánnyal fizetni. ÉS BEJÖTT! Én voltam a legjobban meglepődve. Így aztán gyorsba át is vettem, két nappal később. Most meg, ábrándosan nézegetem itthon egy cappuchinoval a kezembe. Alig bírom ki, hogy ne bökjek bele. Nagyon jó szép színek, anyag is Aida 12*20cm nem nagy, nem kicsi. Bár tudom téli, meg gyerek szobába való, de tetszik.
 Gondoltam megosztom, hogy itt örvrndezrk neki, mint egy nagy gyerek. Lehet titkon a tudatom a saját szobámba az ágyam felett akarja látni, egy téli vagy karácsonyi estén :) :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése