2012. február 5., vasárnap

AZ ELSŐ HÓ

Ahogy "az ablakból" látni

 Az az igazság nem tudom pontosan mennyi lehet, de én úgy 10 cm-re tippelem. Tegnap 10 körül kezdhetett el esni. Apu telefonált, hogy náluk már nagy hó van. Mondtam is itt még semmi, aztán kinéztem a terasz üvegén és látom, hogy már szállingózik. A beszélgetést követően a már korábban elkezdett lángosokat sütögettem. Hát az eleje jó vastag lett mint ne mondjak örültem is neki. Amikor az ember lánya nagyot akar alkotni a konyhában biztos, hogy nem sikerül. A fánk nagyságútól a serpenyő nagyságúig bezárólag minden féle méretű lett. Az íze viszont remek volt! Ami előző sikertelenségemen egyből javított. Képet nem csináltam a lángosokról végül, de ha legközelebb csinálok, azt is mellékelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése