2017. február 11., szombat

Amiket 2016-ban csináltam

 Egy kis gobelin.
Csak, hogy legyen egy gyors sikerélményem :)


Muszáj volt a kapott készlet átvariáljam, hogy ne csak képeim legyenek. S igen ez szerelem :) Bár ahogy elkészült valamelyik doboz aljára került szegény, amit orvosolni kell.

Anyukámnak csak úgy :)


Megvarrtam a díszpárnát a horgolásnak,amit tesómtól kaptam, s jelentem ott csücsül a szobámban :)

 Az első hímzéseim egyike keresztszemesből, így épp ideje volt megvarrni a párnát :)

 S ha már évekkel ezelőtt vettem barna anyagot, hogy varrjak díszpárnát, most hogy van egy varrógépem neki is estem a maradékokat összeállítani. Még van hova fejlődjek, de elégedett vagyok azért a teljesítményemmel :)


 Illatzsákra való rátét, ami még várja, hogy készen legyen.

 Nincs is szebb nyári program, mint nyaralás alatt megpihenni egy kézimunka boltban.


S amit a nyaralásra is magammal vittem, hogy befejezzem, persze nem sikerült. Így mukk lett belőle :(
Pedig mennyire illett a vízparti hangulathoz :(


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése