2015. augusztus 4., kedd

Füzetborító

Havi jelentés


Nyár, avagy a második kihívás teljesítése :D






Jelentem nem volt egyszerű szülés. A hímzéssel nem is volt gond, de a varrás... Megvartam nagy nehezen, majd a főpróbán elvérzett. Szó szerint kihízta. 
Egy egy miliméter hiányzott mindenütt... ÁÁÁÁÁÁÁ.....
Még jó hogy hagytam benne anyagot, így csak újravarrni kellett, na igen CSAK!
Alaposan megizzasztott, nem csak azért mert tiszta ideg lettem, hogy elb...sztam, de az időjárás sem kedvezett a szobában, továbbá lelkes nézőközönségem is akadt a kis szobában, na ez az amitől amúgy is teljesen kikattanok. 
Bénázás közben ezerrel figyelik mit csinálok...
Persze, hogy nem lett olyan mint elsőre, pedig az ott volt :(
 De csak nem vághatok le a füzetből !? Mondjuk, ha más fajta lett volna, tutira megszabom!

NA, DE BÜSZKE VAGYOK RÁ!
KÉSZ!
 

3 megjegyzés:

  1. Szerintem szuper lett! Nagyon ügyi vagy...én napok óta nem hímeztem, elkezdett fájni a kezemben egy ideg így meg pláne hanyagolom mostanság...reméljük ha elmegy a meleg jobb lesz.

    VálaszTörlés
  2. Ha elmegy a meleg jobb lesz...na igen, én is ebben bízom, de még szeptember vége várat magára -ha ha ha ! Most két reakció tört ki rajtam. Egyik : elnevettem magamat a gondolatra ,ahogy izzadsz és próbálod megvarrni a huzatot miközben valaki kuksizik. ( Anyu volt ? )
    Második : Én mindjárt megpusztulok ! Annyira szép lett mind a kettőtök füzete, hogy mindjárt kikapom a szatyorból az enyémet és megtaposom !! Lehet újra kellene csinálnom ??? Jaj, most tiszta ideg lettem.

    VálaszTörlés
  3. Dehogyis tok franko a tied ne is jusson ilyen az eszedbe hogy masikat csinalj! Ja amugy mamiek villoztak ezerrel a konyharuha na azt lesz buli megvarni :) :D

    VálaszTörlés